Vizualni identitet

Izrada efektivnih logotipa, posjetnica, vizualnog identiteta.

Razvija indeditet

Pojednostavljuje građenje brenda i stvara temelje za rast

Jača profesionalnost

Pomaže u izgradnji povjerenja i vjerodostojnosti

Izražava osobnost

Jedinstven dizajn pokazuje inovativnost i originalnost

Prepoznatljivost

Kupci će lakše prepoznati i zapamtiti tvoju robnu marku

Prvi dojmovi su bitni. Često smo i mi sami nesvjesno izabrali neki proizvod u trgovini samo zato što nam se činio ljepšim od konkurenata, iako možda nije bio kvalitetniji. Upravo zato nužno je imati privlačan i čist dizajn koji će uhvatiti pogled kupca i prenijeti mu jasnu poruku o vašem proizvodu.

Zastava slikovito govori o zemlji, posjetnica o poslovnom čovjeku, a etiketa vina o vinu. Izvrsni i loši dizajni čine isto. Dobar sustav korporativnog identiteta neće pomoći tvrtki u stečaju da zaradi novac, a lijepa etiketa neće povećati dugoročnu prodaju proizvoda niske kvalitete, ali stalna pažnja vizualnim komunikacijama važna je komponenta dobrog poslovnog plana. Mnoge tržišno orijentirane tvrtke u Hrvatskoj polako shvaćaju važnost dobro osmišljenih identiteta za svoje brendove jer shvaćaju da će dobar dizajn dodati vrijednost proizvodu, povećati prodaju i poboljšati status na tržištu. Ovakav stav da se na dizajn gleda kao na investiciju, a ne kao na trošak, neophodan je za natjecanje na današnjem tržištu.

Dobar dizajn povećava vrijednost, nadahnjuje potencijalne kupce, razvija prepoznatljivost brenda i utječe na to kako javnost gleda na tvrtku, uslugu ili proizvod.

Dizajn prenosi identitet, karakter, otkriva što nešto jest ili odakle potječe, prezentira i promovira, pobuđuje interes, stvara sklonost i uvjerava. Proizvod, komunikacija, identitet i okruženje poboljšavaju se dobrim dizajnom.

Prvi dojmovi su bitni. Često smo i mi sami nesvjesno izabrali neki proizvod u trgovini samo zato što nam se činio ljepšim od konkurenata, iako možda nije bio kvalitetniji. Upravo zato nužno je imati privlačan i čist dizajn koji će uhvatiti pogled kupca i prenijeti mu jasnu poruku o vašem proizvodu.

Zastava slikovito govori o zemlji, posjetnica o poslovnom čovjeku, a etiketa vina o vinu. Izvrsni i loši dizajni čine isto. Dobar sustav korporativnog identiteta neće pomoći tvrtki u stečaju da zaradi novac, a lijepa etiketa neće povećati dugoročnu prodaju proizvoda niske kvalitete, ali stalna pažnja vizualnim komunikacijama važna je komponenta dobrog poslovnog plana. Mnoge tržišno orijentirane tvrtke u Hrvatskoj polako shvaćaju važnost dobro osmišljenih identiteta za svoje brendove jer shvaćaju da će dobar dizajn dodati vrijednost proizvodu, povećati prodaju i poboljšati status na tržištu. Ovakav stav da se na dizajn gleda kao na investiciju, a ne kao na trošak, neophodan je za natjecanje na današnjem tržištu.

Dobar dizajn povećava vrijednost, nadahnjuje potencijalne kupce, razvija prepoznatljivost brenda i utječe na to kako javnost gleda na tvrtku, uslugu ili proizvod.

Dizajn prenosi identitet, karakter, otkriva što nešto jest ili odakle potječe, prezentira i promovira, pobuđuje interes, stvara sklonost i uvjerava. Proizvod, komunikacija, identitet i okruženje poboljšavaju se dobrim dizajnom.

Naš Proces

Upoznavanje

Upoznat ćemo vas i vaš brend, uključujući vaše ciljeve, ciljanu publiku i viziju. To nam pomaže da prilagodimo svoj pristup i osiguramo uspješan ishod.

Istraživanje

Analizirat ćemo tvoju industriju, konkurente i ciljanu publiku kako bismo došli do nekih kreativnih koncepata za vaš vizualni identitet.

Konceptiranje

Predstavit ćemo naše koncepte, i pružiti ti priliku za povratne informacije i upravljanje smjera brenda.

Izrada

Na temelju tvojih povratnih informacija, finalizirat ćemo i oživjeti tvoj vizualni identitet, uključujući logotip, paletu boja, tipografiju i slike.

Isporuka

Isporučit ćemo sve konačne materijale, zajedno sa smjernicama za korištenje tvog novog vizualnog identiteta. A ako trebaš pomoć pri implementaciji u različitim medijima, tu smo da pomognemo!

Javi nam se, ne grizemo 😀